
xa0 تنهـ ـایی ؟ کِسی حالِتو نِمیپُرسه؟ کِسی خَبَری اَزَتــ نِمیگیرهـ؟ اِشکالـی نَدارهـ ... دَر حَدّی نیستَـن کهـ بِخوان حاله تورو بِپُرسَن تَنهـ ـا بودَنِتـ بِخاطِر خاصّ بودَنِته ! بِخاطِر اینهـ که بَقیّهـ دَر حَدِّت نیستَنـ واسه هَمینه کهـ تَنهایـی پَس بِجای اینکه اَز تَنهاییت ناراحَت باشی سَرِتو بیار بالآ.....
ادامه مطلب